Assassin™ No-Post !
Favori Oyuncu : Alex De Souza , Cristiano Ronaldo , Lugano , Messi Mesaj Sayısı : 8012 Puan : 188112 Rep : 2750 Yer : Efeler Diyarı AYDIN Cinsiyet : Kayıt tarihi : 20/08/09
| Konu: The Battle for Middle-Earth I 1.03 Patch C.tesi Haz. 12, 2010 7:52 am | |
| Genel Değişiklikler
- Darkness ve Freezing Rain
büyülerinin artık dolma süreleri (5dk) etki sürelerinden (3dk) daha fazla
- Cloudbreak büyüsünün dolma süresi artık 6dk 15s
Büyüyle çağırılan elflerin süresi kısaldı (3dk dan 2 dk ya)
Büyüyle çağırılan kartalların da süresi kısaldı (2dk dan 1.5 dk ya)...
Balrog un kalkış animasyonu kısaldı (1.7 sn den 0.7 sn ye
Balrog artık büyü zararına karşı daha kuvvetli Örn: Lightning Sword (100% zarardan %80 e)
- Balrogun kırbaç özelli artık uçan
ünitelere hedeflenebilior ve dolum süresi kısaldı (30 sn den 5 sn ye) ve zararı arttı (1 kırbaç= ölü bir kartal, nazgul ün 1/3 canı, Rank 5 Beyaz gandalfın yarı gücü)
- Balrogun kırbaç özelliği
artık Gandalfa karşı 15 katı zarar veriyor(tam Rank 10 Beyaz gandalfı %40 canına indirebiliyor) Büyü atarken kırbacı yerse bu onu öldürmeye yeterli
- Balrog artık Kartallara karşı daha dayanıklı
(100% zarardan %40 a)
- Bütün piyade ünitelerinin
upgradeli damage i 1/3 oranında düşürüldü
- Bütün normal
piyadeler artık Tower Guard,Pikemen,Soldier of Rhun a karşı daha dayanıklı (%50-40 zarardan %29-20 ye)
- Ağır zırh
upgradeli piyadeler artık ateşe daha hassas (0% dan 20% zarar)
Catapult, Trebuchet ve Balista artık entlere karşı daha dayanıklı (alınan zarar %100 den %50 ye )
- Kötü tarafın kuleleri
artık daha fazla zarar verioyor (20 den 25 e)
Atlıların güç dengesi şöyle:
- Howl Warg > HS Knights > Rohirrim
> Wargs > Knights ~= Rohirrim (HS = Horseshields)
FU Knights > FU Rohirrim > FU Wargs (FU/Tam upgradeli= Horseshields+Forged Blades+Heavy Armor)
- Artık birleşik
gruplar özel bonuslar alıyor:+10% zarar, +10zırh yakın+okçu kombosu , +20% zırh for yakın+atlı and 120% zarar mızrak+okçu birleşimiıÜü ıÜü
Kötü tarafın slaughterhouse ları artık daha ucuz (350 den 300 e) ve artık lumber mill+4 oduncu kadar para veriyor
- Outpost
kaleleri artık daha ucuz (800 den 600 e) ve artık içine adam koyulabilir.Mordor Outpost larına giren battalion'lar üstte gözüküyorlar ve bunlar auralardan yararlanabiliyor ama outpost yok edilince ölüyorlar.
- Outpost ların dayanıklılı düşürülmüş (4000
den 2700 e ) ve tamir edilirken adam konuşlandırılamıyor
Bazı haritalarda bulunan warg inleri artık 120-160 altın veren 2 kasa bırakıyor.Warg ininden ortalama 280 troll ininden ortalama 660 altın kazanılabiliyor.
Gondor Değişiklikleri
- Rohirrimler büyüyle daha
az sayıda ve daha kısa süreliine çıkyorlar, fakat daha kısa sürede büyü tekrar doluyor.
- Gandalf beyaz olduğun da 500 yerine 300
can kazanıyor ve 10 command point tutuor.
- Gandalf'ın
rank 7 den sonra rank atlamak için daha çok deneyim gerekiyor.
- Gandalf'ın
word of Power byüsü daha uzun sürede dolacak.
- Gandalf'ın
Lightning Sword büyüsü kapılara karşı güçsüzleştirilldi artık Rohan kapısını kırması için rank 10 olması lazım.
- Gandalf'ın
Istari Light büyüsü artık Witch King'e daha az vuracak.
- Faramir
artık rank 3 başlayacak, Leadershipi rank 5 te alacak.
- Wounding
Arrow mumakillere aragorn e eomere eskisinden daha fazla Witch Kinge daha az vuracak.
- Faramire "hold fire" özelliği eklendi
ve ok güçü arttırıldı.
- Faramir artık daha hızı ata
binecek ve inecek ayrıca hızı Knighttlerle aynı yapıldı.
- Boromir
rank 3 te başlicak, Leadershipini rank 4 te, Horn of Gondoru rank 5 te ve Captain of Gondoru rank da alacak.
- Horn of
Gondor daha hızlı tekrar dolacak.
- Boromir artık daha
hızlı vuracak.
- Borommirin fiyatı 1400 e yükseldi.(1200
den)
- Gondorun piyadelerinin fiyatı 0 arttıldı.(100 den
120)
- Upgradeler in fiyatlar 800 den 600e düşürüldü.
- Knightlerın
canları düşürüldü.
- Godor okçularının fiyatları
düşürüldü, %20 daha hızlandırıldılar ve artık 15 değil 10 command points tutuyorlar ve adha fazla vuruyorlar.
- Rangerler artık 20
command point tutuyorlar daha fazla vuruyor ve ateşe daha dayanıklılar.
- Rangerlerin
menzilleri arttı ve ikinci oktan sonra iki kat daha hızlı tekrar ok atıyorlar.
- Trollere ve Mumakillere %150 daha fazla
uruyorlar.
- Rangerlerin artık "Ateşi kes"
seçenekleri var.
- Tower Guards artık 500yapılıyor(400
dü)Alılara karışı %150 bonusları var ve formationdayken art etrafa savrulmuyorlar.
- Tower Guards rank 2 olmak için eskiden
gereken deneyimin yarısında rank 2 oluyorlar.
- Hevy Armor
ve Horseshields'i olan atlılar artık büyüe daha dayanıklı.(Word of Power dan kılpayı kurtulabiliyorlar)
- Horseshield
Upgrade'i atık 300 daha pahalı ve 45 saniyede doluyor ve atlılar 200 yerine 300 e alıyor bu Upgrrade'i.
- Mancınıklar 1200
yerie 1000 e üretilebiliyor.
- Mancınıkların ateş
Upgradeli güçleri ve menzilleri arttı.
- Workshop artık
1500 e yapılıyor.
- Barracksın level 2 olması için 4
piyade yetiyor.(5ti eskiden)
- Gondor surlarının canları
500 azaltıldı.
- Gondorun kapısı büyüye daha dayanıklı
hale getirildi.
Isengard Değişiklikleri
- Warchant'ın tekrarr
dolum süresi 15sn arttı.(2dk'ydı)
- Vision of Palantir
artık suvarilere,okçulara, hero'lara ve balistalara etkili olduğu alanad %15 hız bonusu veriyor. (tekrar dolum süresi 2dk40sn, etki süresi 35sn)
- Saruman'ın Fireball ve Lurtz'un Cripple güçerinin
mesafelri uzatıldı.
- Saruman'ın Leadeership bonuu
düşürüldü.
- Saruman'ın maax. sağlığı %10 arttırıldı ve
Wormtongue büyüsü daha hızlı yapılır hale getirildi.
- Lurtzun
Leadership bonusu olan %100 Damage %60'a düşürüldü.
- Uruk'lar
crush damage'a &20 daha dayanıksız hale getirildiler.
- Crossbowmen
artık ateş etmedden %50 daha fazla bekliyecekler(750 milisaniye oldu.)
- Crossbowmen
artık suvariere %30 daha az vuracak.
- Wargriders atrık
800 yerine 760'a üretilebilecekler ve beklerken canları dolabilecek.(30 sn beklemeleri gerek)
- Warg'S Howl %160 damage getiricek
fakat 35 yerine 29 sn sürecek.
- Warg'S Howl artık wargın
etrafında yeni bir efekt yaratıo ve heavy armorda sırtı siyah oluyor.
- Warglar
Forged Bladesle 90yerine artık 80 vuruyo.
- Berserkerleri
yapılma süreleri 0edn 13 saniyeye indirildi.
- Ballistalar
ateşe ve siege'e daha dayanıklı ve artık 8 değil 7 snde bir ateş ediolar.
Mordor Değişiklikleri
- Darkness artık +33%
damage ve +50% armor verecek.
- Witchking damage
leadership'i +%100'den +%50'ye düşürüldü.
- WitchKing'in
aura alanı 200'den 500'e çıkarıldı.
- WitchKing artık
yeni bir armor'u var, Nazgul'e kıyasla oka (40% vs 61%) ve sihire (80% vs 100%) dayanıklı, ama alev karşı daha hassas (80% vs 50%).
Witchking artık özel hero ataklarından yarı yarıya damage alıyor - Wounding Arrow, Hawk Strike, Spear Throw
- Gollum'un
artık kısayol tuşu (G), oyuniçi tanımları var ve fiyatı artık 150(50'ydi). Yeni bir armor'u var (yakın dövüşe dayanıklı) ve piyade'lere +%70 atak bonusu var.
- Orklar uruk ve slash
damage'a karşı daha az dayanıklı(aldıkları damage %125'ten %150 ve %170'e çıkarıldı.)
- Orkların artık daha uzun yeniden
saldırı süresi var (1.63sn'den 1.83sn'ye), ezilmeye karşı verdikleri tepki azaldı (20'den 13'e).
- Orklar artık dış ekonomi
binalarına ve kulelere %36 ve süvarilere %50 damage vuruyor.
Ork okçular artık 50 yerine 60 damage vuruyor ve aleve karşı daha dayanıklılar(%100 damage'dan %50'ye düşürüldü).
- Ork
okçuların ıska geçme oranı düşürüldü, binalara karşı delici(ok) damage'ları arttırıldı (%150), alev etkileri 15'ten 20'ye çıkarıldı, atlılara damage'ları yarı yarıya azaltıldı.
- Orkların
ve Ork okçuların level 2'ye ulaşmaları için gereken tecrübe puanı 50'den 40'a düşürüldü, level 2 olduklarında kazandıkları can 20'den 30'a ve level 3 oldukarında kazandıkları can da 20'den 25'e çıkarıldı.
Haradrim artık delici saldırılara karşı daha dirençsiz(%100'den %125'e).
- Haradrim artık binalara daha fazla damage
vuruyor(%180), maliyeti de arttırıldı (240 vs 200).
-
Haradrim artık temel okçulara -%33 daha az damage vuruyor (g.archer, yeoman, crossbow, m.archer).
- Soldier of Rhun'un yapılma
süresi 40sn'den 45'e çıkarıldı, piyadelere +%50 damage bonusları var.
Soldier of Rhun daha az ezilme (50%'den 20%'ye), daha az delici (50%'den 40%'a) ve daha az uruk damage'ı alıyor (100%'den 20%'ye).
Soldier of Rhun 10% daha hızlı ve formasyondayken aldığı hız dezavantajı azaltıldı.(-40%'dan -30%'ye).
- Soldier of
Rhun'un ezilmeye karşı verdikleri tepki artık 72 magic damage veriyor(60'lık slash damage'dan) - heavy armor'a ve horse shield'e daha etkili -
- Drummer Troll'un yapılma süresi 45sn'den
53sn'ye, maliyeti 1200'den 1300'e çıkarıldı, aura alanı ise genişletildi.
- Drummer Troll artık alevli oklara karşı
daha direçli (aldığı damage %50'den %30'a düşürüldü) ve kuşatma silahlarından aldığı damage arttırıldı(100%'den 150%'e)
Mordor Troll'üne "hold fire"(saldırmama) tuşu eklendi, eline aldığı sopanın(ağaç) etki alanı genişletildi (20'den 50)
-
Nazgul büyüye karşı biraz daha dayanıklı (100%'den 90%'a)
Nazgul'ün delici(ok) saldırılardan aldığı damage arttırıldı (30%'dan 61%'e), alev'den aldığı damage ise azaltıldı (90%'dan 50%'ye), alev upgrade'li oklardan aldığı ok toplamda eskisiyle hemen hemen aynı.
Mumakil'in delici(ok) saldırılardan aldığı damage arttırıldı (50%'den 65%'e), alev'den aldığı damage ise azaltıldı (300%'den 250%'ye), eskiye göre aldıkları damage biraz daha az (Örnek: Alev upgrade'li Elf'ler 60 vururken 57 vuruyor artık).
- Mumakil'in ayaklarının
etki alanı arttırıldı (25/15'den 35/25'e, ön/arka ayakları)
Mumakil charge weapon now does critical damage to heroes (1500 vs 50). Standard crush now does HERO damage type (100% vs heroes)
Catapult'un alev etkisi artık dost birim ve binaları etkiliyor (0%'dan 100%'e)
- Bayrak taşıyıcısı upgrade'inin fiyatı
hissedilir derecede azaltıldı (600'dan 450'ye, tüm-indirimlerle maliyeti 270)
- Haradrim Palace'dan artık bayrak taşıyıcısı
upgrade'i satın alınamayacak.
- Troll cage artık hızlı
level atlıyor, level 2 için 1 troll, level 3 içinse 1 troll yada 1 drummer daha az experience istiyor.
Rohan Değişiklikleri
- Ent Allies (Ent yardımı)
için gerekli olan puan azaltıldı (8'den 6'ya)
- Elven
Wood (Elf Ormanı) için gerekli olan puan azaltıldı.
-
Rohan kahramanlarının bazı yetenekleri (Blademaster, Shieldmaiden, Glorious Charge ) artık Freezing Rain'den (Isengard'ın yağmuru) etkilenmeyecek.
- Eowyn ata ilk seviyeden itibaren ata
binebilecek.
- Gimli'nin 5. seviye yeteneği
Slayer'ın(Avcı) yenileme zamanı arttırıldı (1 dakikadan 1buçuk dakikaya)
Gimli'nin Axe Throw (Balta Fırlatma) yeteğinin yenileme zamanı arttırıldı (10 saniyeden 40 saniyeye), artık hedefin yakınlarındaki birimlerede zarar verebilecek, kahramanlara karşı gücü yarı yarıya daha az etkili olacak.
- Aragorn, Legolas ve Gimli'nin her
biri 5'er Command Point (Komuta Puanı) kaplayacaklar.
-
Aragorn'nun Blademaster(Kılıçustası) yeteğinin etkinlik süresi azaltıldı (30 saniyeden 25 saniyeye)
- Aragorn'nun çağırdığı ölü
ordusunun oyunda kaldığı süre azaltıldı (45 saniyeden 32 saniyeye)
Aragorn artık daha hızlı saldıracak ve basit saldırıları hedefin etrafındakilere normal zararının 1/4'ünü verebilecek. Ayrıca Blademaster(Kılıçustası) verdiği zararartışı azaltıldı (+%100'den +%50'ye), Aragorn'nun çıkış fiyatı arttırıldı (3000'den 3500'e) ve büysel saldırılara karşı zafiyeti arttıtırıldı (%75'den %100'e)
Aragorn'nun yeniden yaratma fiyatı, Artan ilk çıkarma fiyatına uygun şekilde arttırıldı.
- Aragorn, Legolas, Gimli artık Level
7'den yuları çıkmak çin daha fazla tecrübe puanı istiyorlar (900/1100/1500 yerine 1100/1500/2000)
- Legolas, artık
tek bir Istari Light(Istari Işığı) ile ölmeyecek.
-
Legolas'ın Hawk Strike(direkt çevirisi değil ama Çift Ok) yeteneğinin Gandalf'a karşı %30'luk bir zarar artışı var.
- Eomer'in
ilk çıkış fiyatı arttırıldı (1200'den 1400'e), mızrak saldırısı hedefin yanındaki küçük bir alana da normal zararının yarısını verebilecek hale getirilip, hedefe verdiği zarar azaltıldı (400 yerine 280), ayrıca mızrak saldırısının yenileme zamanı oldukça azaltıldı (60 saniye yerine 20 saniye) ve ilk seviyeden itibaren kullanılıbilinecek.
Eomer'in atlılar için geçerli olan liderlik özelliğinin getirdiği zarar artışı azaltıldı (%100 yerine %60) ve bu yetenek artık 4'üncü seivyede etkin olacak.
- Rohan köylülerinin 'Crush Revenge'
(tam olarak ne olduğunu bilmiyorum ama sanırım atlılarar tarafından ezilince, atlı birliklere verdikleri zarar) zararı artık daha fazla (20 yerine 40)
- Rohirrim artık daha az Command Point(Komuta
Puanı) istiyor (20 yerine 15)
- Rohirrim artık dahah
hızlı saldıracak (1saniye yerine 750 milisaniye, saniye basşına verdiği ortalama zarar artık 40'tan 53 e çıkmış)
- Rohirrim artık
kesilerek yapılan saldırılara (kılıç saldırıları gibi) daha dayanıklı (%100 zarar yerine %90 zaar alacak)
- Rohirrim artık
Warglara karşı %10 daha etkili (Howl(uluma) yeteneğini kullanmayan bir bir birliği yenebilecek)
- Heavy Armor (Ağır Zırh) ve
Horseshiled (At Kalkanı) yapılmış Rohirrim, büyüsel saldırılardan daha az zaara alacak (%100 zarar almak yerine %80)
-
Horseshileds(At Kalkanı) artık delici zarar veren saldırılara (Ok saldırıları gibi) jarşı daha az dayanıklılık veriyor (Zararın %20'si yerine %30 alınacak). Heavy Armor ve Heavy armor+Horseshiled aynı kalacak.
- Yeomen Okçuları artık daha fazla zarar
verebilecek (10 yerine 30 ve alevli oklarlar 25 yerine 37) ancak yeniden saldırma zamanı yaklaşık olarark iki buçuk saniye daha uzun.
Yeomen Okçuları artık %15 daha hızlı. 'Crush-Revenge' zararları (10 yerine 15) ve üreitm zamanları (30 saniye yerine 33 saniye) arttırıldı.
Elf Savaşçıların görüş alanı azaltıldı (420 yerine 270)
Elf savaşçıları artok Heavy Armor'lu (Ağır Zırh) iken artık daha fazla delici saldırılardan (%40 yerine %60) ve alevli oklardan (%30/%0 yerine %100/%20 )daha fazla zarar görecekler.
- Heavy
Armor'lu(ağır zırh) Elf savaşçılar artık Uruklara (%60 yerine %55) özel saldırılara (%30 yerine %23) karşı daha dirençli. Ezici saldırılara (trollerin ağaçları kullanarak yaptıkları gibi) karşı olan dirençleri azaltıldı (%50/%50 yerine %90/%65), 'Crush-Revenge' zararları yarıya düşürüldü.
- Ağaçsakalın saldırı mensili artık daha fazla
(500 yerine 600) ve kaya fırlatma salsırısının verdiği zarar arttırıldı (400 yerine 520)
- Ağaçsakal'ın artık onun etkisi
altındaki entlere etki eden yeni bir aura etkisi var.
-
Ağaçsakal artık yakınındaki entlere etki eden bir liderlik yeteniğine sahip. Bu yetenek entlerin kalkanını %50 hızını %20 ve kaya fırlatma menzilini arttırıyor.
- Ağaç sakalın kızgınlık süresi
azaltıldı (2 buçuk dakikadan 1 buçuk dakikaya)
- Entlerin
ezici saldırılara olan zayıflığı arttırıldı (%1'den %40'a)
Normal entlerin Hayat Puanı azaltıldı (2000'den 1700'e) -Ağaç sakalın aurası ile hayat puanları yaklaşık 2500 oluyormuş.-
-
Rohirrim okçuları artık anti-atlı birliklere karşı %28 zarar verebilecek.Ayrıca Trollere ve Davulcu Trollere karşı daha az zarar verebilecek (%100 yerine %56). Ezici saldırılarar karşı olan dirençleri arttırıldı (%100/%40 yeirne %80/%40)
- Rohirrim okçuları
artık delici saldırılardan (%100/%40 yerine %130/%50) ve alevli oklardan (%50/%0 yerine %100/%80) daha fazla zarar alacaklar.
-
Archery Range (Okçu Binası) level atlatma için daha az deneyime ihtiyaç duyacak, üç birlik Yeomen level atlamak için yeterli olacak
Rohan duvarlarının canları azaltıldı (5000'den 4000'e)
Rohan Kale Kapısı, büyüsel zarara karşı daha dirençli (%300'den %500'e)
Stables(Ahır) artık çok daha hızlı seviye atlayacak (3000'den deneyim puanından 1800'e)
- Armory'nin(Geliştirilmelerin
yapıldığı yer) fiyatı artık 1300
- Bütün Rohan
geliştirmeleri artık 45 saniyede tamamlanacak.
- Forged
Blades'in(Kılıç Geliştirmesi) fiyatı arttırıldı (300'den 350'ye)
Heavy Armor'un(Kalkan Geliştirmesi) fiyatı azaltıldı (300'den 250'ye)
Sitemize Üye Değilseniz Üye Olmak İçin Tıklayınız *AReNa FuTBoL* | |
|
gnctrkfrt A2 Takım
Favori Oyuncu : Yok Mesaj Sayısı : 1 Puan : 4944 Rep : 0 Cinsiyet : Kayıt tarihi : 26/10/10
| Konu: Geri: The Battle for Middle-Earth I 1.03 Patch Salı Ekim 26, 2010 8:09 pm | |
| | |
|