Elimizdeki ses dosyalarını ilk önce "WAV" uzantılı ses dosyası haline getiriyoruz.
Pes09 da oyunun ses dosyası uzantıları "ADX" olarak tanımlanmaktadır, bunuda DKZ Studio yardımıyla yapıyoruz.
Hazırladığımız WAV uzantılı ses dosyalarını masaüstünde bir klasör açıp içine atalım ve birde bundan hariç boş klasöre ihtiyacımız var.
Bundan sonrasını resimlerle anlatıcam.
1.ADIM
2.ADIM
3.ADIM
4.ADIM
5.ADIM
Ses dosyalarımız ADX formatına dönüştükten sonra geriye kalan sadece bu ses dosyalarına editör yardımıyla Şarkı ise şarkı ID lerini bulup vermek tezahuratsa tezahurat ID vermek kalıyor.Bunuda Pro Evo Editing programıyla yapıcaz.
Gelin şimdi örnek bir tane yapalım.
Listeden seçmiş olduğumuz ID numaralarınıda hazırlamış olduğumuz ADX uzantılı ses dosylarına veriyoruz.
Daha sonra bu dosyalarıda kitserver kullanıyorsak kitserver ın içinde bulunan img dosyasının içinde cs0d.img
dosyası varsa içine atıyoruz yoksa bu dosyayı kendimiz oluşturuyoruz.
Şunada dikkat edin Tezahurat ID leri her takım için 5 adetle sınırlıdır mesela 309-313 yazar listede sizde dosyalarınıza bu aralıklarda ID verebilirsiniz yanlızca.
Şarkı eklemek içinde aşağıdaki ID numaralarını kullanabilirsiniz.
Music can be found in cs0d.img, in slots 90-150
Default Top Menu & Exhibition Match Squad Select Music:
unnamed_96.adx
unnamed_104.adx
unnamed_106.adx
unnamed_109.adx
unnamed_122.adx
Default Highlights Music:
unnamed_91.adx
unnamed_92.adx
unnamed_93.adx
unnamed_94.adx
unnamed_95.adx
Default Edit Menu music:
unnamed_97.adx
unnamed_118.adx
Default League & Master League tracks:
unnamed_98.adx
unnamed_121.adx
unnamed_101.adx
unnamed_100.adx
unnamed_115.adx
Default Cup tracks:
unnamed_137.adx
unnamed_140.adx
unnamed_138.adx
Default Become a Legend Mode music:
114,119 and 123
Default Champions League Music
32, 33, 34, 35 * See post 38 for more details
Hazırladıktan sonra yine dosyalarımızı kitserver ın içindeki cs0d.img klasörünün içine atıyoruz.
Anlatım bana aittir!! Emeğe saygı!!