ArenaFutbol | Futbol'a Dair Her Şey
Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) Uyeol

Sitemizi REKLAMSIZ şekilde gezebilmek için, bütün bölümlere erişebilmek için ve tam anlamıyla faydalanabilmek için lütfen ÜYE OLUNUZ, eğer üye iseniz lütfen GİRİŞ YAPINIZ
ArenaFutbol | Futbol'a Dair Her Şey
Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) Uyeol

Sitemizi REKLAMSIZ şekilde gezebilmek için, bütün bölümlere erişebilmek için ve tam anlamıyla faydalanabilmek için lütfen ÜYE OLUNUZ, eğer üye iseniz lütfen GİRİŞ YAPINIZ
ArenaFutbol | Futbol'a Dair Her Şey
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
AnasayfaGaleriLatest imagesKayıt OlGiriş yap

 

 Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı)

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Assassin™
No-Post !
Assassin™


Favori Oyuncu : Alex De Souza , Cristiano Ronaldo , Lugano , Messi
Mesaj Sayısı : 8012
Puan : 188171
Rep : 2750
Yer : Efeler Diyarı AYDIN
Cinsiyet : Erkek
Kayıt tarihi : 20/08/09
Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) I231073_fbli

Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) Empty
MesajKonu: Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı)   Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) EmptyPaz Tem. 11, 2010 8:48 am

Garment giysiler ne işe yarar?


Garmentler Magic gücü arttırmak için giyilen giysi türleridir ve
resmi sitesinde belirtildiği gibi %20 hızlı koşmanızı ve %20 daha az
mana harcamanızı sağlar. Bunun yanısıra, Magic defans değerleri diğer
giysi türlerine göre yüksek olduğu için Magic attacklarda en düşük
hasarı almanıza yardımcı olurlar. Ayrıca Magic Reinforce (Magic
Güçlendirme) değerlerinin diğer giysi türlerine göre yüksek olması
nedeniyle Magic vuruşlarda da artma sağlarken Fiziksel vuruş gücünden
biraz düşürür.


Protector giysiler ne işe yarar? ?


Protectorlar Armor ve Garment giysilerin ortalanmış halidir ve %10
hızlı koşmanızı ve %10 daha az mana harcamanızı sağlarlar. Herkes için
uygun bir giysi türüdür. Bütün güçlendirme değerleri diğer iki giysinin
ortasındadır.


Armor giysiler ne işe yarar ?


Armorlar güçlü Fiziksel defans özelliğine sahip giysi türüdür ve
Physical Reinforce (Fiziksel Güçlendirme) değeri yüksek olduğundan
dolayı Fiziksel vuruş gücünüze de oldukça etki edecektir fakat Magic
vuruş gücünüz ve defansınızı düşürecektir. Bunun yanısıra koşma ve mana
harcama değerlerinize etki etmez



Hangi giysi türünü seçmeliyim ?

Bu konuda çeşitli yorumlar olmasına karşılık benim iki farklı durum
için çeşitli görüşlerim vardır;

Vuruş gücüne önem veren ve defansa önem
vermeyenler için
;

Eğer sadece vuruş gücüne önem veriyorsanız ve INT Karakteriniz varsa
Garment giymeniz, en kötü ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir.
Fakat bu tür bir yapılandırmaya giderseniz Magic vuruş gücünüz ve
defansınız maximum olduğu halde, Fiziksel darbelerde diğer tarafı
boylama ihtimaliniz de çok yüksektir. (Önermiyorum)

Şayet STR Karakteriniz varsa bu sefer de Armor türü giymeniz, en kötü
ihtimal Protector giymeniz gerekmektedir. Bu şekilde de Fiziksel Attack
ve Defansınız maximum seviyede olacaktır. Fakat bu yapılandırma da
güçlü magic darbeler sonunda diğer tarafı boylama ihtimaliniz çok yüksek
olacaktır (Önermiyorum)


Defansa önem veren ve vuruş gücüne önem
vermeyenler için;
;


Eğer defans sizin için önemli bir unsursa yapılandırmanızın dengeli
olmasını sağlamanız gerekecektir. Bunun içinde INT Karakteriniz varsa
giysi olarak Armor seçmeniz veya Protector seçmeniz gerekecektir. Çünkü
INT karakterler yeteri kadar Magic defansa sahip olduklarından dolayı
fiziksel defans olayını güçlendirmek için Armorla veya Protectorla
takviye edilmelidir. Fakat bu seçimi yaptığınız zaman hem Magic hem de
Fiziksel Defansınız güçlü olmasına rağmen Mana harcama değeriniz artacak
ve Magic vuruş gücünüzde biraz düşme olacaktır. (INT Charlar için zor
seçim, öneri konusunda Protectorla uygulanması daha mantıklı olacaktır)

Şayet STR karakteriniz varsa Defans ağırlıklı yapılandırma açısından
biraz daha şanslı sayılırsınız. STR Karakterler Garment türü giysi
giymeli veya en azından Protector giymelidirler. STR karakterlerin en
büyük derdi Magic Attacklara karşı zayıf kalmalarıdır ve Garment türü
giysi ile bu dertten nistepen kurtulurlar. Ayrıca %20 hızlı koşma ve az
mana harcama gibi unsurları da göz önüne alırsak oldukça dengeli bir
karakter elde etmiş oluyorsunuz. Bunun yanısıra tabii ki fiziksel
gücünüzden de kaybediyorsunuz ama ortalama her türlü yaratığa karşı
dengeli bir karakteriniz oluyor. (Benim önerim ve benim uyguladığım
yöntem)


Tabii en güzeli iki tür armor saklayıp özellikte bulunduğunuz bölge
içerisinde bulunan yaratıkların Magic mi yoksa Fiziksel mi vurduğuna
bakarak armorlarınızı değiştirmeniz olacaktır Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) Smile Örneğin Earth Taoist
görevine Armorla gitmek, kendi cenazenize gitmekle aynı kapıya gelir Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) Smile Magic görevlere Garment veya
en kötü ihtimal Protectorla gitmeniz en sağlıklısı olacaktır.


Levelime göre topladığım SP'ler yeterli
gelmiyor, ne yapmalıyım?


Bu sıkça karşılaşılan bir durumdur ve bu durumda SP Farming
denilen olayın gerçekleştirilmesi gerekmektedir. SP Farming
oldukça sıkıcı fakat zaman zaman gerekli bir olayıdır. Amaç levelin
yavaş atlatılması ama bunun karşılığında öldürülen yaratıklardan daha
fazla SP kazanılmasıdır. Bunu yapabilmek için her levelde arttırdığımız
Skill Master'i (En yüksek levelde olan Master geçerlidir) Karakter
levelimizle birlikte yükseltmiyoruz ve Skill Masterlerimiz ile Levelimiz
arasında mesafe bırakmaya çalışıyoruz. Yani Karakter levelimiz ile
Skill Master levelimiz arasında 5 fark bırakırsak ortalama %50 gibi daha
az Karakter Experience Point kazanırken %50 gibi bir oranda daha fazla
Skill Point kazanacak duruma gelmiş oluyoruz. Tabii bu işlem skill point
kazanımı için oldukça avantajlı görünse bile karakter leveli çok yavaş
ilerlediğinden dolayı biraz sıkıcı sayılabilir. Çok sıkıcı olmaması için
en azından Karakter Leveliniz ile Master leveliniz arasında devamlı 2
Level bırakmaya gayret edin. Bu şekilde yine daha fazla SP kazanarak
hızlı bir şekilde level atlayabilirsiniz en azından.


Tabii ki SP Farm olayı baygınlık getirecek durumlara gelebilir ve bu
duruma düşmek istemiyorsanız yapmanız gereken şey de SP'lerinizi
iktisatlı harcamanız olacaktır. Örnek verecek olursak ben çok fazla
skill grubundan Skill kullandığım için zaman zaman SP Farm yapmak
zorunda kalıyorum yoksa başkta türlü SP'leri yetiştirme şansım yok.



Açılmak İstenilen Skill Gücünün Tahmini


Bir Skill açmayı planlıyorsunuz ve bu skilin yeteri kadar güçlü bir
skill olup olmadığına karar veremiyorsunuz. Böyle bir durumda nasıl
hareket edilmeli.

Skiller üzerinde güç belirten bazı unsurlar vardır. Bunlardan dikkat
edilecek kısmı bir örnek üzerinde açıklamaya çalışalım:

Bir skill açmayı planlıyorsunuz ve üzerinde şu ibare var
Magical Attack Power : 12-23 (%100)
Alternatif olarak diğer bir skillde de
Magic Attack Power : 10-20 (%150)
Bu tür durumlarda sayısal olarak belirtilen extra attack gücünden
ziyade parantez içerisinde belirtilmiş olan % değerini dikkate almanız
daha yerinde olacaktır. Rakamlarla belirtilen kısım, vuruş tipine göre
eklenecek damage değerini belirtir fakat parantez içinde belirtilmiş
olan % değeri de kullandığınız skill türüne göre (Magic veya Fiziksel)
normal vuruş gücünüzün % kaç arttırılacağını belirtir.

Yani Normal vuruşunuz 100'ken %100'lü bir skille 200 vurabilirken,
%200 bir skille 300 vurabilirsiniz. Bu nedenle sayılarla belirtilen
kısımdan ziyade % ile belirtilen değerleri yüksek olan skilleri
güçlendirmeniz daha yerinde olacaktır.

Tabii her skilin kendine özgü özelliklerini de hesaba katmayı
unutmamanız lazım. Mesela alansal vurma gücüne sahip skiller totalde her
zaman fazla vururlar Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı) Smile




Skill Etki Alanı Hesaplaması


Bazı skiller birden fazla hedefe vurabilme kapasitesine sahiptirler.
Fakat bu özellik her zaman umduğunuz gibi çalışmayabilir. Bu nedenle
bazı noktalara dikkat etmeniz faydalı olacaktır.

Eğer bir skill'de Penetrations özelliği varsa bu skilin birden fazla
yaratığa vurma olasılığı yüksektir. Eğer Front Range Radius olarak fazla
yaratığı etkileyeceği belirtilmişse, bu pek kullanışlı olmayabiliyor
çünkü sadece önünüze gelen yaratıkları hedef alanı içerisinde
sayacaktır. Surround olarak bir belirtme yapılmışsa, yön farketmeden
belirtilen alan ve o alan içerisinde belirtilen sayıda hedefe
vurabileceği manasına gelmektedir.

Alıntı
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.arenafutbol.org
 
Kıyafet Seçimi(Ayrıntılı)
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» G.Saray'da renk seçimi 12 Mart'ta..
» Roctan Düşen İtemler(Ayrıntılı)
» Ayrıntılı Full Str Blader Rehberi[90 lvl-Resimli]
» Kitserver'le Ilgili Ayrintili Bilgiler (Mutlaka Bakin Işinizi Kolaylaştiracaktir)
» "Eğer Seçimi kaybedersem..."

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
ArenaFutbol | Futbol'a Dair Her Şey :: AF Cafe :: Eğlence :: Internet Dünyası :: Online Oyunlar :: Silkroad Online Genel :: Karakter Yapılandırma-
Buraya geçin: