Assassin™ No-Post !
Favori Oyuncu : Alex De Souza , Cristiano Ronaldo , Lugano , Messi Mesaj Sayısı : 8012 Puan : 188262 Rep : 2750 Yer : Efeler Diyarı AYDIN Cinsiyet : Kayıt tarihi : 20/08/09
| Konu: Silkraod Online Karakterler ve İtemler Paz Tem. 11, 2010 9:21 am | |
| 1. Karakter
A. Statlar: • Strength(Str): Physical damage’i & HP (Health Point’i) arttirir. • Intelligence(Int): Magical damage’i & MP (Mana Point’i) arttirir.
• Her levelde 5 stat point aliniyor.Bunlardan 2’si otomatik olarak veriliyo; 1 str & 1 int seklinde.Öteki 3 stat point oyuncu tarafindan verilir.
B. 5 cesit silah class’i vardir: • Swords: Shield kullanilabilir, magical damage’i yüksek, double attack • Blades: Shield kullanilabilir, physical damage’i yüksek, double attack, düsük critical • Spears: two-handed, en yüksek magical damage veren silah, yüksek critical • Glavie: two-handed, en yüksek physical damage veren silah, yasas kullanilir • Bows: two-handed, uzun mesafe, hizli saldiri , ötekinlere oran’a göre düsük physical & magical damage
C.3 cesit Elbise bulunmaktadir: • Armor: yüksek physical defense, düüsk magic defense. • Garment: yüksek magic defense, düsük physical defense. • protector: % 50 magical & %50 physical defence Elbiselerin bonuslari: • Full armor set: Bonus yok. • Full protector set: -10% mp daha az mana kullanimi, +10% moving speed. • Full garment set: -20% mp daha az mana kullanimi, +20% moving speed.
D.Modlar: • Degree: Alchemy’de herhangi bir item’i Lucky Powder ile kullanabilmek icin degreelerin uymasi lazimdir.(Örnek: Degree 3 Weapon sadece Degree 3 Lucky Powder ile kullanilabilir.) • Phy. Damage: Silahin physical damage’i. • Mag. Damage: Silahin magical damage’i. • Parry: Karsidaki oyuncunun yada yaratigin yaptigi hasari minimuma indirir. Örnek: Karsidaki oyuncunun silahi 100-150 arasi damage yapiyor.Parry ratio ne kadar yüksek olursa alacagin hasar 100’e yakinlasir. • Attack Rating: Ne kadar yüksek olursa maximum damage’e yakin bir hasar verilir.Örnek: Elindeki silah 70-90 damage veriyo.Attack Rating yükseldikce verdigin damage 90’a yakinlasir.Ilerde LvL 44 den itibarben(tahminen) bu Attack rating cok önem kazanacak. LvL’i yüksek silahlarin arasindaki damage farki cok 1000-1500 gibi.Attack Ratinginizi yüksek tutun. • Block: Ne kadar yüksek olursa o kadar cok bir saldiriyi bloke etme sansin var. • Durability: Durability silahlarin ve armorlarin ne kadar dayanacagini gösterir.Her sehire gittinizde mutlaka Blacksmith’te tamir ettirin. • Critical: Silahin ne kadar siklikta critical damage verecegini aciklar.Bu deger % ile hesaplanir belli degildir. • Attack Distance: Düsman’a ne kadar uzakliktan vuracagini belirtir. • Phy. Absorb: Ne kadar physical damage’i önleyecegini gösterir. • Mag. Absorb: Ne kadar magical damage’i önleyecegini gösterir. • Phy. Reinforce: Physical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant’tan sonra physical damage’in o kadar yüksek positif tutma sansi vardir. • Mag. Reinforce: Magical reinforce ne kadar yüksek olursa, enchant’tan sonra magical damage’in o kadar yüksek positif tutma sansi vardir. Mavi Item modlari: • Str x Increase: Silah’a +x Strength ekler . • Int x Increase: Silah’a +x Intelligence ekler. • Reduce status: Status durum’unu % olarak indirir.. • Immortal: Silahi ugrade yaparken fail olursa kirilmaktan önler. • Steady: Silahi ugrade yaparken fail olursa durability kaybetmekten önler. • Lucky: Upgrade sansini arttirir. • Repair Invalid: Cannot be repaired, durability is much higher than normal. Immortal, steady & lucky sinirli bir sayisi vardir, & eger bu sayi “0” olursa özellik gider.Örnek: Steady(2Time/Times)Fail olursa 2 alchemy’den sonra yok olur. E.Status Effectler: • Burn: Karsidakini yakiyorsunuz ve her 2 saniyde degisik oranlarda HP kabediyo. • Electric shock: Parry rate’i düsürür, Böylece electrical shock altinda daha cok hasar aliyorsunuz. • Freezing: Dondurur & hareketsiz kalinir.Stun ile ayni degildir. • Frostbite: Attack speed’ini azaltır, hareket hizini düşürür. & yavas harek ettirir. • Poison: Etkisi ates gibi fakat alinan hasar hep ayni. • Stun: Seni hareketsiz birakir ve item kullanmani önler. Level 14 glaive skill’inde bulunur. • Zombie: Bu etkinin altindayken eger HP yada MP pot kullanilirsa artacagina daha da azalir.
F. Elementler: • Cold: En düsük damage veren element ama cold adamlari dondurmaya yarar.Frostbite & freezing. • Lightning: Orta damage verir.Karakteri yada Attack Speedi hizlandirir. • Fire: En yüksek damage veren element.Ates kullanildiginda karsidaki bir süre sonra yanmaya baslar. •Force: Force sadece heal ve kendi/öteki oyunculara yardim etmek icindir.
G. Skill Pointleri and Experience: •Skill Point Experience: Exp barinin üstündeki sari bar doldugu zaman 1 SP(skill point) gelir. • Experience: Yesil bar %100 oldugunda lvl atlanir.
H. Damage: • White Numbers: Beyaz sayilar düsmana verdigin damage sayisi. • Red Numbers: Kirmizi sayilar sana yapilan damage. • Orange Number: Turuncu sayilar yanarken alinan damage. • Greenish Yellow Numbers: Zehirlendigin zaman Yeslimsi sari sayilar cikar. • Block: Bu yazi sadece Shield kullananlarda cikar.Saldiriyi tamamen bloke etmis demektir.
2. Alchemy
Alchemy nedir? Alchemy weapon,armor & accessoryleri upgrade yapmak icin bir teknik.
Alchemy ne ise yarar ? Alchemy weapon,armor & accessorylere (+1),(+2),(+3)… verir.
Itemimi kac kere upgrade yapabilirim? Bildigim kadariyle +9 a kadar upgrade yapiliyor.
Item upgrade oldugunda ne oluyor? Item +1 +2 yada +3 kazaniyor ama aldigi deger normal itemden düsük.Örnek: LvL 18+3 Shield LvL 21 Shield kadar degerli degil.
Alchemy’de neler gerekli? Bir item,bitane elixir ve Lucky Powder(Her upgrade’de tavisye edilir).Lucky Powdersiz de Upgrade yapilabilir fakat fail sansi oldukca yüksektir.
Alıntı
| |
|